Skip to main content
| Δρόσου Δέσποινα | Σενάρια χρήσης διαδραστικών συστημάτων

Τάξεις Νέας Γενιάς και Διαδραστικές Οθόνες: Δώστε θέση στην ενεργητική μάθηση και ενισχύστε τη συμμετοχή των μαθητών σας!

Δώστε θέση στην ενεργητική μάθηση και ενισχύστε τη συμμετοχή των μαθητών σας. Αλλάξτε τον τρόπο που μαθαίνουν οι μαθητές και μεταμορφώστε τον τρόπο που διδάσκετε!

Οι τάξεις της Νέας Γενιάς είναι:

  • Ανοικτές στην έκφραση ιδεών

Οι μαθητές κατανοούν καλύτερα, όταν οι έννοιες γίνονται απτές. Αφήστε τους να «ανέβουν στον πίνακα» και να αποκτήσουν την εμπειρία της ενεργητικής μάθησης σε διαδραστική οθόνη.

Εικόνα 1 Ενίσχυση ιδεών και ελεύθερη έκφραση!

  • Ανοικτές στην ταυτόχρονη εμπλοκή

Με τα πολλαπλά σημεία αφής της διαδραστικής οθόνης, υπάρχει η δυνατότητα πολλοί μαθητές να εργάζονται ταυτόχρονα σε μια πρακτική συνεργατική διαδικασία μάθησης.

Εικόνα 2 Τρεις μαθητές δημιουργούν ταυτόχρονα!

  • Πλούσιες σε εκπαιδευτικά ερεθίσματα

Οι μαθητές μπορούν να εκτελέσουν πολλές δραστηριότητες στη διαδραστική οθόνη, η οποία δεν είναι απλώς ένας πίνακας που οι μαθητές γράφουν. Μπορούν να χρησιμοποιούν φωτογραφίες και στιγμιότυπα οθόνης, καθώς και ενσωματωμένα πρότυπα, διαμορφώνοντας ένα μοναδικό εκπαιδευτικό περιβάλλον που ταιριάζει στις ανάγκες τους.

Εικόνα 3 Αξιοποίηση Υποβάθρου δίνοντας νέα διάσταση στον πίνακα της τάξης!

  • Ανοικτές στη συνεργασία

Δημιουργήστε συνεργατικούς χώρους εργασίας, επιτρέποντας στις ομάδες να αλληλεπιδρούν με δραστηριότητες σε πραγματικό χρόνο.

Εικόνα 4 Αξιοποίηση υποβάθρου σε διαδραστικό πίνακα για την συνεργασία 3 μαθητών.


Μοιραστείτε το στα παρακάτω κοινωνικά δίκτυα