Υπηρεσίες Helpdesk για την υποστήριξη της λειτουργίας των διαδραστικών συστημάτων και του εξοπλισμού της ρομποτικής και STEM κατά την εκπαιδευτική διαδικασία
Το έργο «Υπηρεσίες Helpdesk για την υποστήριξη της λειτουργίας των διαδραστικών συστημάτων και του εξοπλισμού της ρομποτικής και STEM κατά την εκπαιδευτική διαδικασία» εντάσσεται ως Υποέργο 2 στην Πράξη «SUB.3: Προμήθεια και εγκατάσταση διαδραστικών συστημάτων μάθησης» (Κωδικός Έργου 2021ΤΑ04700002, κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5149224) στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU.
Σκοπός της λειτουργίας του κέντρου αρωγής χρηστών, το οποίο έχει οργανώσει και στελεχώσει ο ΕΠΑΦΟΣ, είναι να φέρει τον εκπαιδευτικό σε απευθείας επαφή με τη νέα πραγματικότητα των σύγχρονων ψηφιακών τάξεων. Με την πρωτοβουλία αυτή, οι Έλληνες εκπαιδευτικοί θα γίνουν στην πράξη μέρος της ψηφιοποίησης της εκπαίδευσης και θα μπορέσουν να αναπτύξουν εκπαιδευτικό υλικό σύμφωνα με την τάση της εποχής αλλά και με βάση τις αδιαμφισβήτητες δυνατότητες που μπορούν να παρέχουν οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Το κέντρο αρωγής χρηστών (Helpdesk), απευθύνεται στο σύνολο της δημόσιας εκπαιδευτικής κοινότητας. Τα στελέχη του Helpdesk είναι εκπαιδευμένα και έχουν πρόσβαση σε όλα τα σύγχρονα εργαλεία που απαιτούνται για να παρέχουν άμεση και πλήρη υποστήριξη που θα αφορά στο αντικείμενο του έργου.