5 χρήσιμοι τρόποι για να πετύχετε την εμπλοκή των μαθητών σας με την οθόνη LG
Αισθάνεσθε πως έχετε προετοιμάσει ένα μάθημα υψηλών απαιτήσεων, αλλά η ανταπόκριση που έχετε από τους μαθητές σας είναι απογοητευτική και σας αποθαρρύνει στην προσπάθειά σας να γίνετε πιο δημιουργικοί; Αυτό είναι ένα παράπονο που ακούγεται σε κάθε γραφείο καθηγητών ή δασκάλων από εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων.
Για την επιτυχημένη έκβαση του μαθήματός σας το πιο σημαντικό βήμα ίσως είναι να πετύχετε έναν υψηλό βαθμό εμπλοκής των μαθητών σας. Για να κάνετε ένα μάθημα που θα έχει σημαντικά εκπαιδευτικά αποτελέσματα πρέπει πρωτίστως να καταφέρετε να προσελκύσετε το ενδιαφέρον των μαθητών σας και να τους κάνετε ενθουσιώδεις και ανυπόμονους για όσα έχετε να τους πείτε στη συνέχεια της διδακτικής πράξης. Η οθόνη LG που έχετε στα χέρια σας παρέχει εργαλεία και εφαρμογές που μπορούν να αποτελέσουν ένα σημαντικό όπλο στα χέρια σας, για να κάνετε τους μαθητές σας να ανυπομονούν να αρχίσει το μάθημα!
Ακολουθούν 5 προτάσεις για εσάς:
- To Note παρέχει τη δυνατότητα για ταυτόχρονο καταιγισμό ιδεών (brainstorming) μαθητών εφόσον δίνεται η δυνατότητα για 40 διαφορετικά σημεία αφής. Άρα, υπάρχει η δυνατότητα να βρίσκονται ως και… 40 μαθητές σας στον πίνακα και να εργάζονται ταυτόχρονα αντλώντας ιδέες ο ένας από τον άλλον!
- Η διαδικασία της διάδρασης των μαθητών στο Note μπορεί να αποκτήσει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον και να μετατραπεί σε πρόκληση αν υπάρξει και χρονική οριοθέτηση με το χρονόμετρο. Μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο οι μαθητές θα πρέπει να παράγουν όσες περισσότερες ιδέες μπορούν γύρω από το θέμα που τους έχει ανατεθεί από τον εκπαιδευτικό.
- Το Note παρέχει τη δυνατότητα κατασκευής νοητικών χαρτών (Mind Maps). Οι νοητικοί χάρτες, μπορούν να προσφέρουν πολλά οφέλη στην εκπαίδευση και να ενθαρρύνουν τη συμμετοχή των μαθητών στο μάθημα. Οι νοητικοί χάρτες βοηθούν τους μαθητές να οπτικοποιήσουν τις σχέσεις μεταξύ διάφορων ιδεών, θεμάτων ή στοιχείων. Αυτό καθιστά ευκολότερη την κατανόηση και τη μνήμη των πληροφοριών και έτσι κάνει τους μαθητές να αισθάνονται μεγαλύτερη ασφάλεια και αυτοπεποίθηση, ώστε να εμπλακούν περαιτέρω στην εκπαιδευτική πράξη. Μάλιστα, οι μαθητές μπορούν να δημιουργήσουν Mind Maps ατομικά ή σε ομάδες. Η διαδικασία αυτή προωθεί τη συνεργατική μάθηση και την ανταλλαγή ιδεών και διαμορφώνει ένα πρόσφορο έδαφος, ώστε να ξεκινήσει η διδακτική πράξη.
Η οθόνη LG διαθέτει εργαλεία που μπορούν να προκαλέσουν τον εντυπωσιασμό των εκπαιδευομένων και επομένως μεγαλύτερο βαθμό εμπλοκής τους στη διδακτική διαδικασία:
- Αρχικά, ο Φακός: διεγείρει το ενδιαφέρον και μπορεί να δημιουργήσει κλίμα μυστηρίου (π.χ. συσκότιση του πίνακα και σταδιακά ενίσχυση της φωτεινότητας για να αποκαλυφθεί ένα φαινόμενο / χάρτης / άσκηση /πίνακας κλπ.).
- Παράλληλα, το Εργαλείο Επισήμανσης μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό όπλο στα χέρια του εκπαιδευτικού για να πετύχει υψηλότερο βαθμό εμπλοκής των μαθητών του. Συγκεκριμένα, ο εκπαιδευτικός μπορεί να έχει ανοιχτό οποιοδήποτε αρχείο ή κάποια σελίδα στο διαδίκτυο (π.χ. maps). Χρησιμοποιώντας το εργαλείο επισήμανσης μπορεί να «παγώσει» την οθόνη του και να επιτρέψει στον μαθητή να πάρει τον ρόλο του εκπαιδευτικού και να σημειώσει πάνω στην οθόνη, να επισημάνει, να σβήσει και συνολικά να επεξεργαστεί το αρχείο που έχει δημιουργηθεί.